niedziela, 8 sierpnia 2010

Witaj na świecie, maleńka!

Jestem tak niesamowicie szczęśliwa, że trudno ten stan do czegokolwiek porównać - nawet wygranie gazyliona dolarów nie miałoby tak pozytywnego efektu. A więc, uwaga, uwaga (werble i pełna oczekiwania cisza) dziś w nocy zostałam - po raz pierwszy w życiu! (ale mam nadzieję, że nie ostatni) - CIOCIĄ.
Ten głos mojego Brata Starszego w słuchawce o 3:35 oznajmiający - właśnie trzymam JĄ na rękach - bezcenne.

Pink Ribbon Spring Flower

* zdjęcie pochodzi ze strony

4 komentarze:

  1. Gratulacje!,ja też zostałam ciocią 18 lipca br. ;) ja mam siostrzeńca Kubusia :P
    masz rację..bezcenne :]

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)Gratulacje. PAmętam jak pierwszy raz zostawałam ciocią to przeżywałam to chyba bardziej niż jak pierwszy raz zostawalam mama:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i Cioci i jej Rodzicom !!!
    To takie piękne.

    OdpowiedzUsuń