czwartek, 24 czerwca 2010

Interesujące :) zaprojektuj i stwórz swój własny sernik

Ostanio przeglądając food blogi trafiłam na stronę, dzięki której można stworzyć swój własny sernik wybierając spośród różnych spodów, smaków, dodatków, i tym podobnych, które "wrzuca się " do wirtualnej miski, a następnie otrzymuje się już gotową receptę na wymarzone ciasto, z podaną dokładną ilością składników oraz sposobem przyrządzania. Nie powiem, postanowiłam to to wypróbować żeby zobaczyć na ile się rzeczywiście sprawdza, przepis już mam w ręku (a właście w opasłym folderze "AAAprzepisy" na moim laptopie;) w najbliżej przyszłości powiem Wam jak mi poszło :)

Z jednej strony taki wynalazek ułatwia życie - bo teoretycznie nie trzeba się zastanawiac nad tym, ile czego dodać aby sernik (czy wogóle jakiekolwiek ciasto) fantastycznie się udał, ale z drugiej strony zabiera frajdę związaną z własnym eksperymentowaniem (chociaż nikt nie powiedział, że nad przepisem podanym nam na tacy przez wyżej wspomnianą stronę nie można się "poznęcać" i też go jakoś według własnego smaku i uznania do własnych potrzeb dostosować;)

Ciekawe, czy coś takiego to bardziej ciekawostka, która może przez chwilę jest interesująca, czy też w przyszłości pojawi się więcej takich gadżetów ale już bardziej zaawansowanych, które na dobre zagoszczą w sferze kulinarnej? Ale jakoś nie wieżę w to, że miałyby całkowicie zastąpić metodę prób i błędów, którą przynajmniej ja na dzień dzisiejszy posługuję się w kuchni.

Ale dość gadania, link do strony zamieszczam TUTAJ.

(obrazek pochodzi z wyżej podlinkowanej strony)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz